Redactie brand 0 reactie(s) do 22 september 2022, 7:44

Bewoner ademt rook in bij keukenbrand in Poortugaal

Laatste update: 22 sep 2022 16:32 uur

POORTUGAAL – Donderdagmorgen 22 september om 07.10 uur was brand ontstaan in de keuken van een woning aan de Irenestraat in Poortugaal.

De bewoners waren een pan die nog op het kooktoestel stond vergeten. De rookmelder die in de woning aanwezig was heeft de bewoners gewekt. Zij hebben de brand zelf kunnen doven. De brandweer heeft een nacontrole gedaan in d de woning.

Omdat een van de bewoners zwanger is werd uit voorzorg een ambulance dienst ingezet die hebben de vrouw gecontroleerd voor rookinhalatie.

Foto’s : AS Media

20220922072542.jpg 20220922072543.jpg 20220922072544.jpg 20220922072545.jpg 20220922072547.jpg 20220922072540.jpg 20220922072541.jpg

Deel dit artikel

Locatie

112 Melding

1400349 07:10:41 22-09-22 P 1 BRT-01 BR woning (keuken) (tussenwoning) Irenestraat Poortugaal 173151 173231 173131

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting

Volg ons

Volg ons