Redactie brand 0 reactie(s) za 14 mei 2022, 20:04

Bewoner zorgcentrum Amerongen probeert natte afstandsbediening op te warmen in magnetron

Laatste update: 9 maanden geleden

AMERONGEN – Zaterdagavond 14 mei tegen 19.25 uur is brand ontstaan in woonzorgcentrum De Ridderhof aan De Postmeester in Amerongen.

Een bewoner had een afstandsbediening in de magnetron gestopt nadat deze nat was geworden. Hierdoor was veel rookontwikkeling ontstaan in de kamer van de persoon. De brandweer heeft de kamer gecontroleerd en geventileerd.

Een BHV’er heeft rook binnengekregen en is door het ambulancepersoneel nagekeken.

Foto’s : AS Media

20220514200216.jpg 20220514200217.jpg 20220514200218.jpg 20220514200219.jpg 20220514200220.jpg 20220514200221.jpg

Deel dit artikel

Locatie

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting

Volg ons

Volg ons

Copyright © 112inBeeld
!

Ads

Advertenties worden geblokkeerd

Oeps! Onze advertenties worden geblokkeerd. Dit vinden wij jammer, want dankzij de advertenties is deze website gratis toegankelijk.

Steun ons alsjeblieft door deze Adblock-extensies of -software uit te schakelen.

Liever geen cookies voor gepersonaliseerde advertenties? Ga naar onze Privacy pagina en pas je keuze aan.