Redactie 112 0 reactie(s) di 30 maart 2021, 15:50

Brand in kamer GGZ-instelling De Heuve snel geblust in Beilen

Laatste update: 1 jaar geleden

BEILEN – Dinsdagmorgen 30 maart rond 10.35 uur was brand ontstaan in een kamer van de De Heuve GGZ-instelling aan de Altingerweg in Beilen.

De brandweer had de brand in de GGZ-instelling snel geblust. Hoe en wat er in brand heeft gestaan is niet duidelijk. Stichting Salvage zal de betrokkenen bijstaan in het afhandelen van de schade. Er zijn geen gewonden gevallen.

Deel dit artikel

Locatie

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting

Volg ons

Volg ons

Copyright © 112inBeeld
!

Ads

Advertenties worden geblokkeerd

Oeps! Onze advertenties worden geblokkeerd. Dit vinden wij jammer, want dankzij de advertenties is deze website gratis toegankelijk.

Steun ons alsjeblieft door deze Adblock-extensies of -software uit te schakelen.

Liever geen cookies voor gepersonaliseerde advertenties? Ga naar onze Privacy pagina en pas je keuze aan.