Redactie brand 0 reactie(s) zo 02 oktober 2022, 1:44

Drooggekookte pan zorgt voor rookontwikkeling in wooncentrum Bussum

Laatste update: 2 maanden geleden

BUSSUM – Zaterdagavond 1 oktober tegen 21.50 uur was brand ontstaan in een keuken van een wooncentrum aan de Iepenlaan in Bussum.

In wooncentrum de Zandzee was een pannetje dat te lang op het vuur stond en begon te branden in de keuken. De brandweer heeft de situatie onder controle gekregen. Nadat de brand onder controle was is het pand geventileerd. Bij de brand raakte niemand gewond.

Foto’s : Inter Visual Studio –

20221002104260.jpg 20221002104261.jpg 20221002104262.jpg

Deel dit artikel

Locatie

112 Melding

0700001 21:54:23 01-10-22 P 1 BMD-01 BR woning Iepenlaan Bussum 141232

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting

Volg ons

Volg ons