Redactie 112 0 reactie(s) wo 25 november 2015, 15:17

Slaapkamerbrand in woning aan de Badelochstraat

Laatste update: 23 aug 2021 19:06 uur

AMERSFOORT – Woensdagmorgen 25 november is rond 7.50 uur brand uitgebroken in een slaapkamer van een woning aan de Badelochstraat in Amersfoort

Twee brandweerwagens waren ter plaatse gekomen. In de slaapkamer was door onbekende oorzaak een matras in de brand gevlogen. De ramen waren door de hitte er uit gesprongen. Bij de brand was veel rook vrij gekomen. Wonder boven wonder zijn de bewoners zijn hierbij niet gewond geraakt. 

Wel zijn zij door het ambulancepersoneel nagekeken. De brandweer heeft de brand geblust en de kamer geventileerd. Salvage zal ter plaatse komen.

Deel dit artikel

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting

Volg ons

Volg ons