Redactie brand 0 reactie(s) wo 02 november 2022, 16:50

Aangebrand eten in magnetron; brandweer ventileert woning

Laatste update: 1 maand geleden

EDE – Woensdagmiddag 2 november omstreeks 16.25 uur was brand ontstaan in de keuken van een woning aan de Lindelaan in Ede.

De bewoners hadden eten in de magnetron gezet wat iets te hard is gegaan. De brandweer heeft de woning geventileerd.

Foto’s : AS Media

20221102164705.jpg 20221102164706.jpg 20221102164707.jpg 20221102164708.jpg

Deel dit artikel

Locatie

112 Melding

0900049 16:28:14 02-11-22 P 1 BGM-01 BR woning Lindelaan Ede 072731

Reacties

Reageren op dit artikel is niet meer mogelijk

Ook interessant

Weersverwachting

Volg ons

Volg ons